Sista dagen

Idag är det lördag, d.v.s sista dagen som vi kommer åka skidor. Vi hyr ju skidorna och kommer därför lämna tillbaka dom på eftermiddagen. Igår åkte vi till Björnrike på förmiddagen. Jag åkte gröna och blåa backar där som gick från toppen och ned. På toppen av fjället var det jätte dimmigt, så man såg nästan ingenting, lite läskigt faktiskt. På eftermiddagen åkte bara mamma, jag och syrran. Första gången jag åkte en röd backe. Är ju så feg av mig så har inte vågat åka någon tidigare -.- Det kan nog också bero på att första dagen jag stod på några slalomskidor, vilket var förra året, tvingade mamma och hennes väninna ut mig i en jätte brant och isig röd backe, blev en aning rädd, fast jag har kommit över det nu, det är inte alls läskigt. Annars åkte jag en grön backe med syrran samtidigt som jag tränade teknik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback